A garanciát biztosítja:
Hype Group Kft. (showme.hu üzemeltetője)
4025 Debrecen,
Szív utca 1
27409684-2-09
Email: [email protected]
Tel.:+36 20 589 4153
Garancia időtartama: 12 hónap
Garanciális feltételek:
A garancia kezdete a vásárlás számlájának kiállítási dátuma.
Garanciális igényét a vásárláskor kapott e-számla sorszámával érvényesítheti.
Hype Group Kft. minden általa értékesített készülékre a szolgáltató általi tiltás ellen örök garanciát vállal.
A gyártó által vízállónak minősített használt készülékek vízzárósága nem ellenőrizhető, ígyezen készülékek esetén a vízállóságra a Hype Group Kft nem vállal garanciát.
A készülékek használt mivolta révén az avulásból eredő kapacitás csökkenés miatt azakkumulátorra nem vállalunk garanciát!
A garancia nem érvényesíthető az alábbi okokból keletkező meghibásodások esetén:
Bármely külső behatás következtében keletkező sérülés (ütődés, törés, repedés, horpadás, beázás, bármilyen folyadék kár stb.)
Kábelek szakadása, kijelző törés, repedés
Elemi kár: (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás
Nem rendeltetés szerű használat: poros, nedves, párás, hideg környezetben való használat
Nem a Hype Group Kft. által elvégzett javítás, átalakítás, bármely nemű beavatkozás.
Garancia érvényesíthető az alábbi alkatrészek rendellenes működése esetén:
Kijelző, hangszórók, mikrofonok, kamerák, hálózatra való csatlakozási probléma, töltés csatlakozó, gombok, biometrikus szenzorok, giroszkóp.
Garancia érvényesítésének módja:
Kérjük a garanciális problémával rendelkező terméket küldje vissza a garancia oldal fenti részén szereplő címre. A probléma részletezését a csomagba helyezve írásban küldje el vagy írja meg nekünk a [email protected] email címre. Fontos, hogy a vásárláskor kapott számla sorszámára hivatkozzon.
Üzletpolitikánk:
A ShowMe-nél elkötelezettek vagyunk, hogy megrendelőinket a legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki. A garanciális meghibásodások esetén mindig rugalmasan és korrekten igyekszünk eljárni.
FONTOS:Ha visszaküldöd a készüléket garanciális javításra mindenképp tesztelnünk kell annak minden funkcióját, hogy meggyőződjünk a tökéletes működésről. Ha jelkód védi a készüléket a teszteléshez meg kell adnod a feloldó kódot. Amennyiben nem szeretnéd megadni a kódot, úgy készíts egy biztonsági mentést a készülékről, és törölj le mindent róla.
Számunkra az ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb!
Amennyiben további kérdése van forduljon telefonos ügyfélszolgálatunkhoz: +36 20 589 4153