A garanciát biztosítja:

Hype Group Kft. (showme.hu üzemeltetője)
4028 Debrecen,
Kassai út 131/A D215 (Selfstore)
27409684-2-09

Email: [email protected]

Tel.:+36 20 589 4153

Garancia időtartama: 12 hónap

Garanciális feltételek:

A garancia kezdete a vásárlás számlájának kiállítási dátuma.

Garanciális igényét a vásárláskor kapott e-számla sorszámával érvényesítheti.

Hype Group Kft. minden általa értékesített készülékre a szolgáltató általi tiltás ellen örök garanciát vállal.

A gyártó által vízállónak minősített használt készülékek vízzárósága nem ellenőrizhető, ígyezen készülékek esetén a vízállóságra a Hype Group Kft nem vállal garanciát.

A készülékek használt mivolta révén az avulásból eredő kapacitás csökkenés miatt azakkumulátorra nem vállalunk garanciát!

A garancia nem érvényesíthető az alábbi okokból keletkező meghibásodások esetén:

  • Bármely külső behatás következtében keletkező sérülés (ütődés, törés, repedés, horpadás, beázás, bármilyen folyadék kár stb.)

  • Kábelek szakadása, kijelző törés, repedés

  • Elemi kár: (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás

  • Nem rendeltetés szerű használat: poros, nedves, párás, hideg környezetben való használat

  • Nem a Hype Group Kft. által elvégzett javítás, átalakítás, bármely nemű beavatkozás.

Garancia érvényesíthető az alábbi alkatrészek rendellenes működése esetén:

Kijelző, hangszórók, mikrofonok, kamerák, hálózatra való csatlakozási probléma, töltés csatlakozó, gombok, biometrikus szenzorok, giroszkóp.

Garancia érvényesítésének módja:

Kérjük a garanciális problémával rendelkező terméket küldje vissza a garancia oldal fenti részén szereplő címre. A probléma részletezését a csomagba helyezve írásban küldje el vagy írja meg nekünk a [email protected] email címre. Fontos, hogy a vásárláskor kapott számla sorszámára hivatkozzon.

Üzletpolitikánk:

A ShowMe-nél elkötelezettek vagyunk, hogy megrendelőinket a legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki. A garanciális meghibásodások esetén mindig rugalmasan és korrekten igyekszünk eljárni.

FONTOS:Ha visszaküldöd a készüléket garanciális javításra mindenképp tesztelnünk kell annak minden funkcióját, hogy meggyőződjünk a tökéletes működésről. Ha jelkód védi a készüléket a teszteléshez meg kell adnod a feloldó kódot. Amennyiben nem szeretnéd megadni a kódot, úgy készíts egy biztonsági mentést a készülékről, és törölj le mindent róla.

Számunkra az ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb!

Amennyiben további kérdése van forduljon telefonos ügyfélszolgálatunkhoz: +36 20 589 4153