ShowMe Garancia

A garanciát biztosítja:

Hype Group Kft. (showme.hu üzemeltetője)
4025 Debrecen,
Szív utca 5.
27409684-2-09

Email: hello@showme.hu 

Tel.:+36 20 589 4153

Garancia időtartama: 12 hónap 

Garanciális feltételek:

A garancia kezdete a vásárlás számlájának kiállítási dátuma.

 

Garanciális igényét a vásárláskor kapott e-számla sorszámával érvényesítheti.

 

Hype Group Kft. minden általa értékesített készülékre a szolgáltató általi tiltás ellen örök garanciát vállal.

 

A gyártó által vízállónak minősített használt készülékek vízzárósága nem ellenőrizhető, így ezen készülékek esetén a vízállóságra a Hype Group Kft nem vállal garanciát.

 

A készülékek használt mivolta révén az avulásból eredő kapacitás csökkenés miatt az akkumulátorra nem vállalunk garanciát!

 

A garancia nem érvényesíthető az alábbi okokból keletkező meghibásodások esetén:

  • Bármely külső behatás következtében keletkező sérülés (ütődés, törés, repedés, horpadás, beázás, bármilyen folyadék kár stb.)

 

  • Kábelek szakadása, kijelző törés, repedés

 

  • Elemi kár: (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás

 

  • Nem rendeltetés szerű használat: poros, nedves, párás, hideg környezetben való használat

 

  • Nem a Hype Group Kft. által elvégzett javítás, átalakítás, bármely nemű beavatkozás.

 

Garancia érvényesíthető az alábbi alkatrészek rendellenes működése esetén:

Kijelző, hangszórók, mikrofonok, kamerák, hálózatra való csatlakozási probléma, töltés csatlakozó, gombok, biometrikus szenzorok, giroszkóp.

 

Garancia érvényesítésének módja:

Kérjük a garanciális problémával rendelkező terméket küldje vissza a garancia oldal fenti részén szereplő címre. A probléma részletezését a csomagba helyezve írásban küldje el vagy írja meg nekünk a hello@showme.hu email címre. Fontos, hogy a vásárláskor kapott számla sorszámára hivatkozzon.

 

Üzletpolitikánk:

A ShowMe-nél elkötelezettek vagyunk, hogy megrendelőinket a legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki. A garanciális meghibásodások esetén mindig rugalmasan és korrekten igyekszünk eljárni.

FONTOS: Ha visszaküldöd a készüléket garanciális javításra mindenképp tesztelnünk kell annak minden funkcióját, hogy meggyőződjünk a tökéletes működésről. Ha jelkód védi a készüléket a teszteléshez meg kell adnod a feloldó kódot. Amennyiben nem szeretnéd megadni a kódot, úgy készíts egy biztonsági mentést a készülékről, és törölj le mindent róla.

 

Számunkra az ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb!

 Amennyiben további kérdése van forduljon telefonos ügyfélszolgálatunkhoz: +36 20 589 4153